Home

Primaria-informatii generale

Consiliul Local

Proiecte şi investiţii

Comuna Solont

 

Informare cetateni

Informaţii utile

Sanatate si protectie sociala

Taxe si impozite

Angajari

Culte si cultura

Relatii internationale

Album Foto

 

Utile:

 

Vremea in Judetul Bacau:

 

Click for Bacău, România Forecast 

 

Curs valutar valabil astazi:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Urbanism

Referent urbanism: Bunduchi Mircea Andrei

Acte necesare, locul de depunere, plata taxelor, direcţia responsabilă

Pentru emiterea Certificatului de Urbanism sunt necesare următoarele
Acte:

  • -formular cerere de emitere certificat de urbanism (F1 din Legea 50/1991, republicată), completat conform indicaţiilor din formular 1 exemplar;
  • -2 dosare cu şină, conţinând fiecare:
  • plan topografic sau cadastral la scara 1:500 sau 1:2000 sau 1:10000, vizate de OCPI cu indicarea imobilului/teren sau construcţii(copie);
  • -fişa bunului imobil (copie);

Depunere:
Cu aceste acte solicitantul vine la Direcţia Tehnică Urbanism, pentru a i se calcula taxa de emitere a certificatului de urbanism.
Plata taxelor: Solicitantul poate plati aceasta suma cu chitanţă la casieria primarie Solonţ. Dovada plaţii taxei (în copie)  împreună cu cererea de emitere a certificatului şi cu cele două dosare se depun la registratură.

Termen de emitere a certificatului de urbanism: 30 zile de la data depunerii documentaţiei
Certificatul se ridică de la Direcţia Tehnică Urbanism.

2. Pentru obtinerea Autorizaţie de Construire/Desfiintare sunt necesare următoarele Acte:

  • formular cerere de emitere autorizaţie de construire (F9 din Legea 50/1991, republicată), completat conform indicaţiilor din formular  1 exemplar;
  • 1 dosar cu şină, conţinând:
    • Certificatul de urbanism (copie)
    • Toate avizele solicitate prin certificatul de urbanism (originale);
    • Documentaţie tehnică de construire/desfiinţare (DTAC/DTAD/DTOE), întocmit conform Anexei nr.1 la Legea 50/1991, republicată (original);
    • Titlul de proprietate asupra imobilului (copie legalizată);
    • Dovada de luare în evidenţă a proiectului de autorizare (DTAC/DTAD/DTOE) de către filiala teritorială a Ordinului Arhitecţilor (original);
  • 1 dosar cu şină, conţinând:
    • Certificatul de urbanism (copie)
    • Toate avizele solicitate prin certificatul de urbanism (copii);
    • Proiect de autorizaţie de construire/desfiinţare(DTAC/DTAD/DTOE), întocmit conform Anexei nr.1 la Legea 50/1991, republicată (original);
    • Titlul de proprietate asupra imobilului (copie legalizată);
    • Dovada de luare în evidenţă a proiectului de autorizare ((DTAC/DTAD/DTOE) de către filiala teritorială a Ordinului Arhitecţilor (copie);

Depunere : Cu aceste acte solicitantul vine la Direcţia Tehnică Urbanism, pentru a i se calcula taxa de emitere a Autorizaţiei de Construire/Desfiintare.
Plata taxelor: Solicitantul poate plati aceasta suma cu chitanţă la casieria primărie Solonţ. Dovada plaţii taxei(în copie)  împreună cu cererea de emitere a autorizaţiei şi cu cele două dosare se depun la registratură.

Termen de emitere a autorizaţiei: 30 zile de la data depunerii documentaţiei complete
Autorizaţia se ridică de la Direcţia Tehnică Urbanism.

3. Pentru prelungirea valabilităţii certificatului de urbanism sunt necesare urmatoarele:
Acte:

  • Formular cerere prelungire certificat de urbanism;
  • Certificatul de urbanism (în original);

Depunere:
Cu aceste acte solicitantul vine la Direcţia Tehnică Urbanism, pentru a i se calcula taxa de emitere a certificatului de urbanism.
Plata taxelor: Solicitantul poate plati aceasta suma cu chitanţă la casieria primarie Solonţ.. Dovada plaţii taxei(în copie)  împreună cu cererea de emitere a certificatului şi cu cele două dosare se depun la registratură.

Termen de emitere a prelungirii certificatului de urbanism: 15 zile de la data depunerii
Prelungirea certificatul se ridică de la Direcţia Tehnică Urbanism.

4. Pentru prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare sunt necesare urmatoarele:
Acte:

  • Formular cerere prelungire autorizaţie;
  • Autorizaţia de construire (în original);
  • Memoriu justificativ;
  • Documentaţia tehnică derivată (DTAC/DTAD/DTOE)

Depunere : Cu aceste acte solicitantul vine la Direcţia Tehnică Urbanism, pentru a i se calcula taxa de emitere a Autorizaţiei de Construire/Desfiintare.
Plata taxelor: Solicitantul poate plati aceasta suma cu chitanţă la casieria primărie Solonţ. Dovada plaţii taxei(în copie)  împreună cu cererea de emitere a autorizaţiei şi cu cele două dosare se depun la registratură.

Termen de emitere a prelungirii autorizaţiei: 15 zile de la data depunerii
Prelungirea certificatul se ridică de la Direcţia Tehnică Urbanism